tisdag 22 november 2011

Sista dagen som 29-åring..



Igår kväll målade jag lite tavlor bl a denna tjej.


Idag är det sista dagen jag är 29 år... 
Jag firade min 30-årsdag för exakt en månad sedan tillsammans med Josefin, Anja och Pernilla som också fyllt år. Det blev en stor gemensam fest på Centralbadet med 90 personer bjudna! Cocktail party i tropisk miljö -var teamat.. och tropisk miljö skapade vi verkligen då vi råkat stänga av ventilationen i lokalen. Men det blev en väldigt lyckad fest iallafall med aperitivo, bubbel, sprit och grymma dj:s som resulterade i ett röjigt dansgolv ända fram till småtimmarna. Efter att alla underbara vänner vinglat hem tog Pernilla, Anja och jag av oss våra högklackade skor och partyblåsor och trippade upp till pool-avdelningen. Vi hade hela Centralbadet för oss själva, hur skönt som helst!! Det blev ett magiskt avslut på en underbar kväll! 


Här håller jag ett tal.


Mitt i natten badet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar