måndag 12 december 2011

Helgen

 Min lägenhet mot bakgården.

 I går hade vi i min förening glöggkväll. Mina grannar är för härliga, jag skrattade konstant! Farbron är 90 år, har varit med i Stockholms gruppen som ung och haft en flört med prinsessan Lilian. Historierna tog liksom aldrig slut. Kram på er grannar!

 Söndagsloppisen på hötorget kanske inte gör en fattig men jag kommer snart behöva en större lägenhet...

 Annie


 Den här gamla fint-slitna klockan köpte jag på loppisen.

 Söndags shopping med Annie.

 I lördags kväll hade vi avskedsmys med Samantha som ska flytta tillbaka till Australien efter två år i Svergie.. Sorgligt!!



I fredags kväll bjöd Pernilla mig på skaldjursplatå. Fräscht och fantastiskt gott! Och så lite vin och tjejsnack på det.. Trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar