onsdag 7 december 2011

Onsdag

I dag var jag på en salong och gjorde fransk manikyr. Fick se att min vän Ida är på omslaget av mama tidningen. Det var faktiskt hon som fick mig inspirerad till att börja blogga igen. Ida ger en massa bra tips i tidningen om en roligare vardag med barnen. Ett tips som jag har tänkt att göra nästa gång jag passar min systers sötnosar Anton och Hugo är att skära ut falukorv med olika pepparkaksformar och sedan steka. Det tror jag dem skulle gilla. 

 Spagettipuss kanske man kan lura till sig en av Hugo....

Anton 
 Hugo 

Annies Lilly


 Från salongen till Story gick jag förbi Vasaparken där folk åker skridskor.
Fint med månen på himeln.

 Italianos nya Café ser väldigt fint ut, får nog bli en fika där nån dag.

Lill lördagsgodis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar