torsdag 29 december 2011

Säääälllleeeenn!!!


Framme i Sälen! Det är friskt och skönt väder och himlen alldeles klarblå. Vi började med att handla massa mat sedan tog vi en stor taxi till vår stuga. Nu ligger Anja, Josefin och jag på soffan och vilar, Pernilla och Simone vallar sina längdskidor.

 Pernilla och Josefin

 Simone



 Simone hade med sig varsin julklapp till oss som hon inhandlat i New York när hon var där innan jul. Hon tänkte på oss där när hon gick förbi en viss butik ;) Mitt paket var det rosa och vi alla fick ett par Victoria´s Secret trosor!! Gissa om vi blev glada!! Så gulligt. Simone hade också med sig jättefina och goda kakor som hennes mamma bakat. 







Simone och Anja på tåget till Sälen. 

I går var jag på Vassa och festade loss med Annie, Erika o Simone. Halva stan var där..!

Liveband på Vassa

 Partystämningen va på topp! Min sista ute kväll i Stockholm detta året!
Jag och Myggan

Erika Simone Robin 

Morsan slog klackarna i taket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar