torsdag 26 januari 2012

I dag har jag klippt och slingat håret hos min frisör Shahar, jag är en sån där tråkig kund som alltid vill ha "det vanliga"..vill säga; blonda slingor och uppklippt. Men jag vågar inget annat, jag har testat brunt en gång och jag såg inte klok ut, det var förresten när jag skulle till Thailand för 11 år sedan och min mamma tvingade mig för hon tyckte att jag skulle sticka ut för mycket som blond, haha!!! Men nu förstår jag henne och mina barn kommer inte få göra någonting, möjligtvis en weekend till Göteborg;)
Carlsbo heter frisörsalongen som jag går till och varmt kan rekomendera. Där arbetar Shahar, Evelina och Johan alla är riktigt duktiga och undertiden jag sitter där med mitt tjocka hår hinner dem andra frisörerna ha 2-3 kunder. 

Linnet och spets toppen har jag köpt på Ginas rea för sammanlagt 70:- 




Kors örhängen.



Denna halsduk har jag köpt i en liten butik som har en massa fina saker, den heter Sense och ligger på kungsholmen. Glitter-diamanterna formar ett löv.


Jag tycker det är kul att leta efter speciella bilder.. nedan ser ni några av dem.




Vit midjekort top med långkjol och ett svart kors...gud va snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar