söndag 22 januari 2012

Sälengänget!

(Det blev en väldigt liten bild pga att min mobil är på lagning och jag har en gammal mobil för tillfället).

I går var Josefin, Anja ,jag och Pernilla (som tar bilden) hemma hos Simone på middag. Så mysigt, gott och trevligt!! Simone jobbar på ett konstgalleri vilket märks när man kommer hem till hennes lägenhet som är full av design inredning och snygga tavlor.



Den här bilden påminner mig om när jag bilade med tjejkompisarna från San Francisco till Los Angeles på Highway 1, förbi Santa Cruz i sommras. En fantastisk resa att tänka tillbaka på! (Fast vi hade ingen cool gammal orange Volkswagenbuss vi hade en vit, snabb Toyota).

Snygga oranga platåskor! 


Bohemisk utsmyckning i turkost, kan vara snyggt till sommaren när man inte är genomskinlig längre ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar